• CARE Nederland/WHOCARES

    Whocares? We do!  Whocares brengt positieve burgerinitiatieven in beeld en maakt daarmee de wereld een beetje mooier. Ze zetten gewone mensen met ongewone acties in het zonnetje. Whocares is een initiatief van CARE Nederland. Voor

    Lees meer

  • SOS Kinderdorpen

    Verantwoordelijk voor het werven van particuliere donateurs door de online strategie te vertalen naar campagneconcepten voor de online kanalen. Verantwoordelijk voor nieuwe webpagina’s, het zoeken van passende content voor de online kanalen, inplannen van posts,

    Lees meer

  • Dromenjager

    Bij Dromenjager heb ik veel ervaring op mogen doen als Content & Community Manager voor het populaire kindermerk ‘Woezel & Pip’. Ik was verantwoordelijk voor de online positionering, de doelgroep en de community. Ik adviseerde

    Lees meer

  • DDB Amsterdam

    Tijdens mijn stage bij DDB Amsterdam raakte ik voor het eerst in aanraking met de aanwezigheid van bedrijven op social media vanaf de achterkant. Ik leerde veel over community- en crisis management en deed de

    Lees meer

  • King George, the mad creative agency

    Als copywriter bij King George werkte ik o.a. voor merken als S. Pellegrino, Alessi, Arte, Grohe en Luctra. Ik schreef persberichten met een creatief randje, verfrissend en aantrekkelijk. Daarnaast hield ik mij bezig met de

    Lees meer

  • Portretfotografie

    Ik geniet er van om achter de camera te kruipen en mooie beelden te schieten. Niet alleen producten, maar vooral gezichten fascineren mij. Ik schiet portretfoto’s op aanvraag voor particulieren, maar ook voor merken.  

    Lees meer

  • Freshly Framed

    Het slimme creatieve duo, bestaande uit Celine en Marieke, zette samen het merk ‘Freshly Framed’ op. Celine creëerde prachtige illustraties die verpakt werden in een mooie lijst. Marieke, het marketingbrein achter het duo, zorgde voor

    Lees meer